Artikelarkiv

PK-Kontakt nr 4 är utskickat till alla

31.12.2021 21:27
  WEBTIDNINGEN ÄR UTSKICKAD TILL ALLA MEDLEMMAR Har du inte fått mailet kontakta styrelsen/redaktör   GOD FORTSÄTTNING! 

Vi önskar alla en glad 4 Advent!

19.12.2021 18:12
 

Nya Stamnamn i Perserkatten

06.12.2021 21:26
Grattis  till våra uppfödare som fick sina stamnamn registrerade i SVERAK, Fife  4 december 2021   SE*Angel of Rainbow´s , SE* EmEr Malicia´s SE* Mjauelin´s

KATTENS DAG KAMPANJ BLI MEDLEM I KLUBBEN FÖR BARA 300 KR

24.11.2021 22:27
KATTENS DAG KAMPANJ   BLI MEDLEM I KLUBBEN FÖR BARA 300 KR Medlemskapet gäller från inbetalningsdagen och hela år 2022!  VÄLKOMMEN TILL PERSERKATTEN! (Gäller endast nya medlemmar)

FOTOTÄVLING : DIN BÄSTA HÖSTBILD

29.09.2021 19:14
HÖSTBILD FÖR MEDLEMMAR: SKICKA IN DIN BÄSTA HÖSTBILD TILL PERSERKATTEN MAILA:  PERSERKATTEN1960@HOTMAIL.COM 1 BILD PER PERSON DU SKA SJÄLV HA FOTOGRAFERAT *  

DIPLOMERINGSKURS FÖR PERSERKATTENS MEDLEMMAR

19.09.2021 18:01
PÅ LÖRDAG STARTAR DIPLMERINGSKURSEN SISTA ANMÄLNINGSDAG SÖNDAG 19/9 ALLA DELTAGARE KOMMER ATT FÅ KALLELSE VIA MAIL I VECKAN VARMT VÄLKOMNA VI SES PÅ LÖRDAG! 

Välkomna till Webbinarie med Royal Canin den 17 oktober

07.09.2021 16:18
Välkomna till föreläsning med Royal Canin den 17 oktober   Anmälan senast 14/10 HÄR VÄLKOMNA

Ragdollkattungar